Regulamin

Obowiązek informacyjny wynikający z RODO

W związku z nowym Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych (zwanym RODO) chcielibyśmy przekazać Państwu kilka informacji, które przedstawiamy poniżej.

Co to jest RODO?

Od 25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., które wprowadza nowe zagadnienia z zakresu praw Klientów.

Kto jest Administratorem Państwa danych osobowych?

Administratorem Państwa danych osobowych jest MENICA Studio – Daniel Ceglarek,
43-190 Mikołów, ul. Oświęcimska 9, NIP: 6351708118. Możesz się z nami kontaktować przez formularz kontaktowy dostępny na stronie kontakt.

W jakich celach MENICA Studio  przetwarza Państwa dane?

Państwa dane potrzebne są nam do celów realizacji sprzedaży (lub świadczenia usługi) towarów  (oferowanych usług)na stronie internetowej: www.menica-studio.pl .
Dane te niezbędne są także do wystawienia dokumentu potwierdzającego sprzedaż, realizacji wysyłki i ewentualnego kierowania ofert promocyjnych drogą e-mail.

Jakie prawa mają Państwo w MENICA Studio ?

Macie Państwo prawo dostępu do danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, prawo wniesienia sprzeciwu. W tym celu wystarczy się z nami skontaktować.

Dodatkowo informujemy że:

  • nie wykorzystujemy danych osobowych w celach innych niż przewidziane przepisami prawa,
  • nie sprzedajemy Państwa danych osobowych jakimkolwiek podmiotom!
  • przetwarzamy Państwa dane tylko w zakresie w jakim jest to niezbędne i dbamy o ich bezpieczeństwo.

REGULAMIN:

  • Kupując w mojej firmie , na każdy zakupiony produkt wystawiam paragon ręczny. Firma nie wystawia faktur VAT.
  • Zamawiając z kategorii rękodzieło czas oczekiwania na produkt od zaksięgowania wpłaty wynosi od 3 do 30 dni roboczych, w zależności czy produkt jest gotowy czy trzeba go wykonać na zamówienie oraz od ilości zamówień, które oczekują w kolejce.
  • Przed złożeniem zamówienia zachęcam do kontaktu z zapytaniem, czy zdążę wykonać produkt na czas.
  • Po złożeniu zamówienia proszę o niezwłoczne wypełnienie formularza dostawy. Proszę o sprawdzenie danych adresowych, na które będzie wysyłany towar. Nie ponoszę odpowiedzialności za wysłanie przesyłki pod błędny adres.
  • Wpłatę proszę dokonywać na poniższy rachunek bankowy
  • Koszt przesyłki: płatne z góry 18 zł, pobranie 24 zł.

ING Bank Śląski S.A.  66 1050 1634 1000 0092 5183 6954

  • W przypadku wysyłki towaru za pobraniem prosimy o  wybranie takiej opcji w formularzu opcji dostawy lub e-mail z taką informacją oraz adresem wysyłki
  • Aktualizacja stanu magazynowego do 2 dni roboczych.
  • Dostępne wzory znajdują się w zakładce WZORY SERWETEK
  • Każdy produkt decoupage można spersonalizować, zamieścić zdjęcie ( W CZARNO-BIAŁYM KOLORZE), wszystko mieści się w cenie produktu.
  • W przypadku nie znalezienia odpowiedniego produktu proszę o wiadomość e-mail a postaram się wykonać w miarę możliwości przedmiot, którego Państwo szukają.
  • Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r., w przypadku zawierania umów na odległość, konsument może zwrócić towar w ciągu 10 dni bez podania przyczyny z wyjątkiem produktów wyszczególnionych w art. 10 ust. 3
  • Warunkiem przyjęcia zwrotu jest dostarczenie towaru w oryginalnym opakowaniu, towar nie może nosić śladów użytkowania, musi być dostarczony w takim stanie jaki został przesłany. Klient zobowiązany jest dostarczyć produkt na swój koszt wraz z oryginałem dowodu zakupu.
  • W przeciągu 7 dni od daty otrzymania towaru, pieniądze zostaną zwrócone na podane konto bankowe – przy czym zwrotowi nie podlegają koszta wysyłki.
  • Przesyłki za pobraniem nie będą przyjmowane.
  • W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania lub ubytku doręczonej przesyłki należy zażądać od przewoźnika doręczającego przesyłkę niezwłocznego sporządzenia „protokołu niezgodności” i zapisu na liście przewozowym
  • Przy odbiorze osobistym towaru, prosimy o wcześniejszy kontakt celem potwierdzenia czy dany artykuł znajduje się aktualnie na stanie magazynowym i nie jest zarezerwowany dla innego klienta.
  • Odbiór osobisty pod adresem : Ruda Śląska Halemba, ul. Kłodnicka 89 – pasaż Polo Marketu  w godzinach od 9:00 do 17:00, lub
    Mikołów , ul Oświęcimska 9 od 17:30 . Proszę o wcześniejszy kontakt pod numerem Tel.: 604 383 136.
  • Przy odbiorze osobistym w Mikołowie proszę o kontakt w godzinach do 16:30, ponieważ towar muszę zabrać z punktu handlowego.
  • Kupując w naszym sklepie jednocześnie akceptujecie Państwo powyższe warunki handlowe.
  • ZAKAZ KOPIOWANIA I ROZPOWSZECHNIANIA ZDJĘĆ ORAZ TEKSTÓW BEZ ZGODY SKLEPU JEST ZABRONIONE!!
    Wszelkie prawa do zdjęć i opisów są naszą własnością – kopiowanie całości lub jakiejkolwiek części oznacza naruszenie praw autorskich zgodnie z ustawa o ochronie praw autorskich i własności intelektualnej Dz. U. 94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 Nr 43 poz. 170